Chcemy stale ulepszać nasze usługi. W tym celu musimy wiedzieć, w jaki sposób Ty i inni użytkownicy korzystają z serwisu Kompario. Przy czym interesuje nas tylko ogólny ruch na stronie, a nie Twoje indywidualne działania jako użytkownika.
Chcemy, aby w serwisie Kompario wyświetlały się jak najbardziej trafne treści, na przykład polecane produkty, które mogą Cię według nas interesować. W tym celu musimy m.in. wiedzieć, które produkty były oglądane przez Ciebie wcześniej.
Chcemy, aby nasze materiały marketingowe prezentowane w innych witrynach były bardziej dopasowane do Ciebie. Dlatego musimy wiedzieć, co Cię interesuje. Korzystając z danych takich jak historia oglądania, położenie geograficzne i profil demograficzny, możemy tworzyć dla Ciebie ciekawsze reklamy. Informacje te udostępniamy następnie platformom reklamowym takim jak Facebook i Google. Przetwarzanie danych osobowych pozwala również zmierzyć efekty, jakie mają nasze działania marketingowe.
Ta funkcjonalność dostarcza ankiety dotyczące zachowania użytkownika. Wszystkie wyniki są zachowywane anonimowo.
Kompario należy do grupy Schibsted Media. Chcemy, aby materiały marketingowe grupy prezentowane w naszym serwisie i w innych witrynach były bardziej dopasowane do Ciebie. Dlatego zarówno my, jak i grupa musi wiedzieć, co Cię interesuje. Udostępniając dane takie jak historia oglądania, położenie geograficzne i profil demograficzny, umożliwiamy innym spółkom grupy Schibsted Media tworzyć dla Ciebie ciekawsze reklamy. Przetwarzanie danych osobowych pozwala również zmierzyć efekty, jakie mają podejmowane działania marketingowe.